Topplacering i landsdækkende konkurrence

Topplacering i landsdækkende konkurrence

Fire elever fra Svendborg Handelsgymnasium har i valgfaget markedskommunikation deltaget i en landsdækkende konkurrence om at lave den bedste reklamekampagne, hvis formål er at få bugt med fordomme overfor unge med psykiske lidelser.

Deltagelsen har for Claudia, Emma, Ann-Sofie og Emilie resulteret i en flot top tre-placering med mulighed for at blive valgt som det bedste bud.

Claudia, Emma og Emilie går på studieretningen International og Ann-Sofie går på Classic.

==> LÆS OM INTERNATIONAL
==> LÆS OM CLASSIC

Fælles for dem alle fire er, at de gennem Afsætning A har fået endnu større interesse for området og har valgt at dygtiggøre sig yderligere med valgfaget markedskommunikation.

Her har de fået chancen for at deltage i udformningen af en reklamekampagne for Landeindsatsen EN AF OS, som er udarbejdet i samarbejde med Skolepartner.

Formålet med samarbejdet er at få knyttet de studerende sammen med erhvervslivet, således at de kan få indblik i en konkret problemstilling fra erhvervslivet.

Torsdag den 3. maj skal Claudia, Emma, Ann-Sofie og Emilie præsentere deres case for Skolepartner og når alle tre grupper er hørt, vil der blive fundet en vinder.

Hvordan det går kan du holde øje med på Svendborg Handelsgymnasiums Facebook-side.

Læs meget mere om handelsgymnasiet her.

Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe til studiesekretær Trine Møller Hoffmann på telefon 72 22 57 42.

***OPDATERING AF ARTIKEL***

Claudia, Emma, Ann-Sofie og Emilie fik desværre ikke førstepladsen i konkurrencen.