En uge med halloween og afsked

UGE 43: Så er vi kommet til den sidste af elevernes egne rejseberetninger fra deres studieophold i USA.

Mandag

Vores sidste uge var kommet og turen hjem var både fristende og ulykkelig.

Mandag startede som alle andre i denne måned, vi skulle i skole og have Engelsk med Ms. Julia Huang.

Efter skole kørte vi hen til en Halloween butik for at finde Halloween kostumer til vores Halloween party om torsdagen.

Da vi havde fundet på noget at klæde os ud som, kørte vi hjem hvor der stod lektier og afslapning ved poolen “på skemaet”.

Senere på aftenen spiste vi aftensmad ved poolen og efter vi havde spist, kørte vi ud til et shopping center.

Da vi kom hjem var det på tide at gå i seng så vi kunne være friske til den næst dag.

Tirsdag

I dag skulle vi have vores tre business klasser med de andre amerikanere, efter skole kørte vi hjem for at lave de sidst lektier, til vores engelsktimer, en aflevering, og vores danske klasser, og slappe af.

Til aftensmad skulle vi elever selv lave maden, da Inge Drost, Allan Kruuse og Rikke var blevet inviteret hjem til Santa Anna Colleges Business leder ms. Madeline Grant.

Efter vores aftensmad gik vi alle over i Irvin Spektrum for at hygge, shoppe og nogle for at spise dessert.

Da vi kom tilbage til vores lejligheder var det på tide at gå i seng.

Onsdag

Vores sidste dag med engelsktimer var en temmelig afslappet dag.

Vi skulle gennemgå vores aflevering, og resten af skoledagen stod på græskarudskæring til Halloween festen, og hygge.

Efter skole kørte vi hjem hvoraf nogle gik ned til poolen, og andre begyndte at pakke deres kufferter.

Da vi havde spist vores sidste aftensmad ved poolen gik vi alle over i Irvin Spektrum for at købe de sidste par ting og nogen for at få den sidste dessert i U.S.A.

Torsdag

Den store dag var kommet, vores sidste dag med business timer, dagen hvor vi alle skulle have vores “caps and gowns”, og dagen hvor vi skulle til vores første Halloween party.

Skoletimerne fløj næsten af sted, og ved middagstid kørte vi hen til en restaurant i nærheden af skolen, hvor vi skulle spise middag med lederne fra udvekslingsprogrammet og vi skulle have vores “caps and gowns”.

Efter vores ceremoni kørte vi hjem, hvor nogen gik en sidste gang ned til poolen, og andre pakkede deres kufferter. Det varede ikke længe inden vi skulle af sted til festen gjorde alle sig klare med makeup og kostumer.

På grund af en frygtelig trafik tog det over 1 time at køre hen til den restaurant hvor vi skulle være.

Da festen var slut kørte vi hjem hvor alle gik i seng for at være klar til hjemturen den næste dag.

Fredag

Dagen startede for Ann og Inge tidligt med at de skulle aflevere den ene bil vi havde lånt til at køre i skole. Vi andre begyndte at pakke færdig og derefter startede vi med at gøre rent. Efter at lejlighederne var blevet tjekket til aflevering, var det den sidste frokost i Inges lejlighed.

Klokken 13 var det afgang til lufthavnen i to shuttle busser da vi alle sammen havde fået samlet sammen til en ekstra kuffert.

Lørdag

Vi landede i Kastrup lørdag middag og der skiltes vores veje.

Nogle blev overrasket i lufthavnen, af deres familier og de andre nåede et tidligere toget til Nyborg.

4 ugers college ophold og oplevelser var slut for denne gang.