For skoler

For Svendborg Erhvervsskole og Gymnasier er det vigtigt at være en aktiv samarbejdspartner.
Derfor vil vi gerne indgå i et konstruktivt skolesamarbejde med jeres skole.

Du er altid meget velkommen til at tage fat i os via telefon eller mail.
Alle ideer er velkomne, og vi ser blot frem til at høre fra dig og din skole.