Kollegieværelser i Svendborg

Alle, som er under uddannelse (ikke kun på Svendborg Erhvervsskole & Gymnasier), som er SU-berettigede, eller som er påbegyndt en erhvervsuddannelse (lærling), kan søge et af Svendborg Erhvervsskole & Gymnasiers 109 kollegieværelser. Så er du studerende på Simarc, Svendborg Gymnasium eller fra anden uddannelsesinstitution er du også velkommen til at ansøge.
Hvis du ansøger, bliver du automatiske sat på venteliste, og du bliver kun kontaktet, hvis der er et ledigt værelse.

Hvis du har spørgsmål inden du skriver dig på ventelisten til et kollegieværelse, kan du henvende dig på:
Tlf. 72 22 57 22 eller send en mail til awk@sesg.dk
Du kan også udfylde ansøgningsskemaet og komme direkte på ventelisten.

Opsigelse:

Opsigelse af lejemålet skal altid ske skriftligt.
Når du er færdig med din uddannelse, skal du opsige dit lejemål. Du kan blive boende i op til 3 måneder, efter at din uddannelse er afsluttet.

Spørg eller book

SESG råder over 3 kollegier:

Afdeling Ryttervej 67: Aktuelle priser (Sidste prisstigning var i 2013) – OBS – kollegiet er røgfrit
Værelse Husleje Depositum Total ved indflytning
18,6 3.110 9.330 12.440

Tegning af kollegieværelserne Ryttervej 67.

Huslejen er inklusiv vand, a conto varme og internet. Herudover skal der betales el og en evt. tv pakke. Du bestemmer selv om du vil have en tv-pakke.

For nærmere information om tv-udbyder – se YouSee.

SESG råder over 3 kollegier:

Afdeling Tværvej 44: Aktuelle priser (Sidste prisstigning var i 2013) – – OBS – kollegiet er røgfrit
Værelse Husleje Depositum Total ved indflytning
21 3.020 9.060 12.080

Tegning af kollegieværelserne på Tværvej 44.

På Ryttervej og Tværvej er huslejen inklusiv vand, varme, el, fri vask, internet og tv-pakke.

For nærmere information om tv-udbyder – se YouSee.

SESG råder over 3 kollegier:

Afdeling Wiggers Park: Aktuelle priser (Sidste prisstigning var i 2023, første gang i 7 år) – OBS – kollegiet er røgfrit
Værelse Husleje Indskud Total ved indflytning
26 3.055 pr. md. 6.579 9.634

Tegning af lejlighedernes indretning i Wiggers Park 211.

For nærmere information om tv-udbyder – se YouSee.

Der kan søges boligstøtte til lejlighederne. Her søger du boligstøtte.

Udfyld denne formular og ansøg om et værelse

Her skriver du hvilken uddannelse du er i gang med eller den uddannelse du skal starte på.

Jeg ønsker at blive skrevet op til

0 + 7 = ?